Näin syntyy onnistunut laiteratkaisu ja tyytyväinen asiakas

Small Data Gardenilta on lähtenyt asiakkaille jo yli 70 000 laitetta. Ensimmäinen askel onnistuneeseen toimitukseen on asiakkaidemme tunteminen. ”Kaikki lähtee siitä, että meihin saa aina yhteyden. Saa soittaa ja tulla käymään tai kutsua kylään. Meidän kanssamme ei joudu jonottamaan vaihteessa tai soittamaan toiselle puolelle maailmaa”, Small Data Gardenin ratkaisuasiantuntija Sander Soitu kertoo. ”Toimintamme ytimessä on se, että tunnemme asiakkaamme.” Muita asiakkaille tärkeitä tekijöitä ovat kotimaisuus, joustavat toimitusajat ja laiteratkaisuiden helppo käyttöönotto.

IoT-laiteratkaisun toimitus alkaa asiakkaan tarpeiden kartoittamisesta

Laiteratkaisun tilaus- ja toimitusprosessi lähtee asiakkaan tarpeiden selvittämisestä. Tutustumme asiakkaisiimme ja heidän tarpeisiinsa huolellisesti, jotta voisimme tarjota juuri heille sopivan ratkaisun. ”Meiltä saa laitteen lisäksi ohjelmiston, mutta laitteitamme voi käyttää myös muiden ohjelmistoratkaisuiden kanssa. Riippuu asiakkaasta, mikä sopii heille parhaiten”, Soitu sanoo.

Kotimaisuus, helppokäyttöisyys ja joustavat toimitusajat ovat valttejamme

Kun asiakkaan tarpeet on selvitetty, on aika tehdä tilaus ja laatia toimitusaikataulu. Laitteemme suunnitellaan Suomessa, pohjoismaisiin olosuhteisiin. Ohjelmointi, loppukokoonpano ja testaus tapahtuvat Seinäjoen tehtaallamme. Kotimaisuus takaa sen, että pystymme varmistamaan oikea-aikaisen toimituksen. ”Kun asiakas vastaanottaa lähetyksen, hän saa käsiinsä mahdollisimman valmiin ratkaisun. Laite on helppo asentaa ja ottaa käyttöön ”, Soitu kertoo. Helppokäyttöisyyden lisäksi laitteemme ovat pitkäikäisiä. ”Laitteidemme hyvä paristonkesto on oleellinen osa niiden toiminnallisuutta. Paristot kestävät pitkään ja ne ovat useimmissa malleissa vaihdettavissa.”